Till alla er!

Så jag borde inte få ha en åsikt?
Borde jag vara tyst, bara för att jag råkar vara ärlig och sann?
Du tycker jag är knäpp för att jag säger det jag tycker...
Antar att det är lättare för dej om jag bara satt där och log?

Men när man då börjar säga emot, blir ni förvånad och vet inte vad ni ska göra.
Den enda lösningen för er då är att börja sprida falska rykten.
Det för mej är inte en sann människa i mina ögon.

Något jag inte förstår är att en kille kan ha tre flickor på samma gång och då är han tydligen "the man"
men om en tjej skulle göra samma sak så är hon tydligen en hora!?

Till alla er som kännt er nedtryckta och inte fått säga vad ni vill eller tycker.
För er som kännt er mindre värda än någon annan.
För dej som haft någon som tyckt att du endast borde bli sedd, inte hörd.
Vad borde ni göra!?
SKRIK HÖGRE!!!
Säg till deras ansikten att "jag ska inte låta mej bli nedtryckt!!" " Jag är inte mindre värd än någon annan!"

JAG ÄR JAG OCH JAG ÄR STOLT ÖVER DEN JAG HAR BLIVIT!!!!

(inspiration: Christina Aguilera "Cant hold us down")

Kommentarer
Postat av: suck

Jad tycker att bloggen är till för att skrivas i........

2007-11-02 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0