Hujja bujja...

Jag tycker om vintern... det gör jag... men i dag är vi inte så bra kompisar... Skulle fara till jobbet i morse... men när jag skulle öppna bildörren så hade den frysit fast!!!! Å när jag väl fick upp den gick den inte att stänga!!! *SUCK*
Så fick lov att ringa chefen och säga att jag blir hemma i dag...

*DUBBEL SUCK*

Får sådan ångest när jag inte far å jobbar då jag KAN jobba... jag är ju inte sjuk eller nå... men nu är det bilen som inte vill fungera som den ska... så ja... här sitter man å är hungri (har ingen rikgtig mat i kylen, hade ju tänkt fara å  storhandla i dag...) å fryser... har ca 15 grader hemmma... å har ångest för att jag inte kan göra något åt sakerna!!!!

egentligen borde jag ju inte känna så här eftersom det inte finns något att göra åt det! Men det känns ändå som att "jag skulle ha gjort si" eller "jag skulle ha gjort så"

Men lite glad är jag ju... vi hade våran första eldnnig i kaminen i går kväll! Nu är allt fixat å klart! Jonas har varit sååååå duktig! (även Kim som hjälpt till) Snacka om mysighetskännsla!! Å varmt å skönt var det... men tyvärr har vi inte fått den besiktigad än... så kan ju inte elda så mycket som man velat...

men men... thats life to day... Jag är en klar deppmoster...

La upp några nya bilder på pixbox som bara MÅSTE ses!!! Tack mamma å Stina för en underbar helg!! :-)



Püss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0