Bajs, kiss å en jävla massa myggbett!

Hujja... denna dag alltså...

Morgonen började med att Jonas for till jobbet runt kvart i 6(!?!?) utan att säga hej då eller ge mig en puss!?!?!?
Så jag ringde å fråga "varför!? why!?!? why would you do something like that!?!??!" Ne okej... men däremot frågade jag varför han for så tidigt... å utan att ge mig en hejdå puss... han glömmer ju aldrig det!? Han ba; "oj, är klockan bara så lite!? jag måste ha glömt att vakna innan jag klev upp" Så han vände om och kom tillbaka å pussade massa på mej... sen for han igen... min underbara prins-groda:-D Sen somnade jag om...

...men det skulle jag inte ha gjort...

Drömde värsta dumma drömmen om att jag gjort slut med Jonas å hittat en ny kille, men att jag ångrat mig så otroligt mycket att jag försökte ringa han men kunde inte slå numret rätt, så fick lov att göra om det gång på gång, sen när jag väl fått tag på han så ville jag bara fara till han, men då sa han att han inte viste om han ville det för att han hade ont i halsen!?!? ONT I HALSEN!?!? Å jag började gråta å ångrade mig så förbannat mycket!!
Så när jag vaknade grät jag och hade jätteångest!
Ringde Jonas... hans röst fick mig att lugna ner mig... att det inte var någon fara och att han älskade mig å allt det där tills jag lugnade ner mig... Älskar han så otroligt mycket!!

Klev iaf upp sen när jag fått andas lite å reflekterat min dröm och insett att det faktiskt bara var en dröm....

...men det skulle jag inte ha gjort...

när jag kom ner så hade Bo varit dålig i magen över typ hela vardagsrummsgolvet! plus att han pissat på fåtöljen!!! SUUUUCK!!! Fick torka å försöka hålla andan samtidigt... fi fan vad det luktade!!!!! Hujja...

När jag sen blev klar med städningen, gick jag till köket för att laga mig lite frukost... men hur mycket mat har vi!? Inget alls! Öppnade kylskåpet för att hitta en mjölk lök, gammal morot och några potatisar.... *suck* Så jag drack lite teh till frukost....

Gick iaf ut med hundarna en sväng sen, varmt ute, men känns lite kvavt... åska på G??
När jag kom tillbaka lämnade jag hundarna hemma å satte mig i bilen för att fara till jobbet...

...men det skulle jag inte ha gjort...

så fort jag kommit ut på E4an rasade hela hilmen ner! Snacka om regn! körde ju nästan av vägen... väl framme i stan var det som att regnet aldrig existerat... där var det sol å fint väder... svängde förbi Jonas en sväng för att få mig en behövande kram... den behövdes verkligen!!

Jobbade fram till ca 5, sen kom Jonas å så satt vi å planerade middag för veckan... sen for jag å började handla medans Jonas hämtade lite pengar som han tjänat på ett arbete med en bildörr han gjort åt en kille. Dom pengarna var varmt välkomna! Vi handlade så vi kunde fylla på kylskåpet å ha middag denna vecka oxå! *yeah*

När vi kommit hem satte jag mig ner å pysslade lite på ett armband jag lovat göra åt Anders (Jonas far) frus dotter i Kina... blev inte alls bra... så jag måste göra om det...
Jonas var duktig å damsög å vaskade hela nedervåningen! *puss på han*

Gick ut med hundarna en sväng...

... men det skulle vi inte ha gjort...

snacka om att man blev attakerad av alla mygg!!! Vad är det här!?!?!? Myggornas krig!? Början på människans utrotelse!? Ja, galet var det iaf...

När vi kom tillbaka duschade jag en smutsig Lina... hon blev iaf ren igen :-)

Käkade middag runt halv 11... sent igen... vi är sämst på att hålla tiden när det gäller middan.... hujja....

Så nu... kl. 00.10 ska jag bara krypa ner med min underbara pojke i sängen, hålla om han, snusa han i nacken och låta han få veta att han betyder allt för mig... *kärlek* 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0