IKEA, städning och "bus" i sängen!

Egentligen så har det väl inte hänt sååå mycket i helgen...

Fredag:

For till IKEA efter att Jonas kommit hem från jobbet. Har ju fått lov att köpa en ny säng efter vissa omständigheter onsdag natt.... Kan väl inte rå för att våra djur ska vara så tjocka! och att dom ska börja hoppa i sängen dessutom!!... suck... vad ska man ta sej till med dessa djur.... ;-) 
Blev en fin MALM säng, ska köpa lite tillbehör sen när man får råd.
Så när vi kom hem var det ombytta roller, Jonas lagade mat medans jag lekte snickare :D

  
Före                      Efter


Lördag:

Jonas har varit på jobbet hela dagen och mekat med grön-saaben, gick faktiskt himla bra! han säger att så bra har det aldrig gått med någon bil förut! Då måste det ju vara nå som felar senare antar jag ;)
Själv har jag storstädat och dansat till radio :) Helt skönt faktiskt.
Lämnade damsugning och vaskning till på söndagen.
Mot kvällen gosade vi ihop oss hela familjen i soffan och såg på teve och bara myste, kan man bli så mycket mer lyckligare? :D


Söndag:

Jonas for tidigt till pite i morse för att hjälpa hans morbror i köket. Själv stannade jag hemma och myste med Lina i sängen.
När vi väl masat oss upp så gick vi på en härlig promenad ute i snön! Lina blir helt tokig så fort hon får se snö! Helt kul tycker hon att det är :D

När vi kommit in så blev damsugningen och vaskningen färdiggjort, helt skönt att få en ren lägenhet! :D
Sen får vi väll se vad resten av dagen har för upptäckter... men tippar på att det blir å plugga psykologi...dessa jobbiga prov...


Måste ju bara få ta med den 12:e November:

Jag och Jonas firade ju 2 år och 3 månader i måndags, vi brukar ju alltid hitta på något då. Jonas fick en snygg tumring av mej (eftersom han slarvat bort sin förra, som inte var lika snygg ändå ;) )
Till kvällsfika gjorde Jonas en jättegod "aptitare" med löjrom, creme fraishe och lök på en rostad macka. Serverat tillsammans med en god öl :D

Kan inte känna att jag kan bli så mycket mer lycklig i min tillvaro, har den underbaraste sambon, sötaste hunden, finaste katterna, kansigaste fiskarna och stiligaste ormen :D Min familj är helt enkelt den bästa!! WIEE!!!


 

Kommentarer
Postat av: Lena

Du glömde att skriva hur otroligt trevlig svärmor du har som bjuder på middag bara för att ni firar 2 år och 2 månader...

2007-11-18 @ 18:40:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19796/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0