Jonas...

Hitta mig här
Tala till mig
Jag vill känna dig
Jag behöver få höra dig
Du är mitt ljus, som leder mig
till den plats, där jag kan finna ro igen

Du är styrkan, som får mig att fortsätta gå
Du är hoppet, som får mig att fortsätta tro
Du är ljuset i min själ
Du är mitt syfte... Du är mitt allt!

Kan du tala om för mig hur det kan bli så mycket bättre än det här?

Du lugnar stormarna, och ger mig vila
Du håller mig i dina armar, du låter mig aldrig falla
Du har stulit mitt hjärta, och du tar min anda
Vill du öppna dig för mig? Låta mig få komma in djupare?

Hur kommer det sig att jag kan stå här med dig, och känna att jag inte behöver något mer?

Därför du är allt jag vill ha, allt jag behöver
Du är allting, ja du är mitt allt

Så kan du tala om för mig hur det kan bli så mycket bättre än det här?


Jag älskar dig!


http://www.youtube.com/watch?v=Nig4Rbeoqwk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0