Suckar, över spilld mjölk....

Okej... rubriken har kanske inget med detta inlägg att göra...
Men suckar det gör jag...

Varför ska det alltid vara så att när man ser ljuset i tunneln så ska alltid dimman komma å skymma vägen dit!?
     Var ut med hundarna nyss... allt var frid å fröjd, vi gick upp till den lilla sjön uppe i skogen å myste lite, sen på vägen tillbaka upptäkte jag att Måste hade följt efter oss, det upptäckte Bo oxå, så innan jag ens hunnt säga stopp så var jakten igång, Bo efter katten å jag efter Bo skrikandes med min hesa hals!!! F****nade Jä**la He**tes Sk*t hund!!!!!
     In i skogen sprang vi bland mossa blåbär och rumpnissar! "Woffa dådå?" När jag väl fått tag på han släpade jag ut han genom skogen till väg/stigen å tröck ner han i marken å sa LIIIGGG Å STAAANNNAAA!!!! Han var lydig kan jag lova (han skämms så hemskt när han vet att han gjort fel) Gick tillbaka å sökte katten, hittade han högt uppe i en tall... å jag kan lova han vääägrade komma ner! Dubbel suck!
     Gick tillbaka hem sur å vreslig med Bo skämmandes vid min sida! Berättade för Jonas vad som hänt, han följde med och försökte locka ner Måste, men han vägrade! Trippel suck! Så efter många om och men så fick vi lov att gå tillbaka... Får se om han tar sig ner själv sen när han blivit lite lugnare, ska vänta nu nån timme, sen får vi gå dit med stegen å försöka ta ner han... Fyrdubblad suck....

Sen kan man ju sucka lite mer....

Vattenpumpen i huset har varit helt dumt... vi har fått lov att gå ner å slå på den så fort vi velat ha vatten från kranarna... men nu har ju Jonas fixat en ny mokapär som tydligen ska fixa det... Första gången vi trodde det var fixat, satte vi på kranen och det om ut bajsvatten ur kranen! Det var brunt å äckligt å bara blääääää!!!! Så Jonas å hans far gick ner å försökte igen... men då gick det säkring efter säkring...efter säkring.... ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
     Nu har vi grannen över, han ska tydligen kunna det här med vattenpumpar... så vi får hoppas på det bästa... *hålla tummar å öron* för jag vill duscha!!!


   Nu ska jag lägga mig framför teven å trista å sura å ja.... sucka lite till....



S-U-C-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0