The good thing about living in a fridge...

Kan ju bara säga så här.... I´ts getting cold in here, so put on all your clothes!

Jag tror jag aldrig har uppskattat mina ulltofflor så mycket som jag gör just nu... Värmen i huset har bestämt sig för att försvinna... det värsta är nog i badrummet där ingen golvvärme vill fungera å ett kallt klinkers är inte att leka med! Så har faktiskt sattit på bastun å öppnat rummet så man får iaf lite värme.... får ta smällen sen när elräkningen kommer...

I dag är det fredag, ännu en helg att se framemot... Jonas ska fixa klart med kaminen å förhoppningsvis får vi våran luftvärmepump i dag!! *wieeee* Då kanske vi äntligen får govärme! Längtar mest tills kaminen är klar... då får man elda å mysa! :-)

Måste ju säga att min sambo är ju typ bäst! Han är så otroligt duktig i allt han gör! Är så himla stolt över att ha en sådan underbar sambo!!
 Förra helgen for jag ner till piteå bara för att roa mig (tittade på min systers nya häst och partayade med katrin) medans Jonas var hemma å bytte bänkskivor i köket och fick ihop det mesta av kaminen :-) Helt glad var man ju när man kom hem!

Min mage är elak med mig.... :-( Den tycker inte om den mat/dryck jag ger den... Det är som att den åker bergochdalbana genom mina tarmar för att sedan åka rutchkana ut... för er som vill veta... ;-) Så nu måste jag fasta med alkohol, "stark" mat, mjölk och godis, enligt min läkare (som i detta fall oxå råkar vara min kära far)

Men men... nu ska jag gå å se om badrummet är någorlunda varmt så man vågar ta sig en dusch... sen ska jag ut med hundarna å leka i snön (det lilla som kommit) :-)
Tjolavippen!

Hälsningar från Nalle Puh: "För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig" :-)

  Stinas nya boyfriend 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0