HAHA! Kunde inte låta bli! :-D

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvänn/flickvänn var otrogen mot dig?
"Det är ju trevligt. Det kan ju bli intressant :-) Älskar dig"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Fredag morgon... då ska jag lämna bilen... Om inte är nå annat som ska jävlas som vanligt..."

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Jag orkar inte vända nu. Har kört halvvägs... Älskar dig kyss"

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"Jag å en från älvsbyn far å hämtar varje månad... så jag får det gratis:)"

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Vad händer i kväll?.."

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Fan vad jag inte känner mig kry i dag :-("

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
"Tror du inte Staffan är sjuk"

8. Vad vill du höra mest av allt?
"Ne, den har jag inte ens räknat med"

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
"Det beror på vart ni vill parta... här i älvsbyn är det party i morgon men i dag är det nog krogen som gäller"

10. Din romantiska replik?
"Känner inte ni nå folk?"

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"Nu har vi äntligen bytt plats på släpet och 126:an :-) men är död och har on i skallen som få. Saknar dig kyss"


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad gör man om man inte har så många meddelanden i inkorgen, alltså vi vanliga döda..........

2009-04-01 @ 22:59:56
URL: http://stiils.blogspot.com/
Postat av: Karin (kund på Pearlshop)

Gu vad roligt/tokigt det kan bli.

2009-04-12 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0