jag ÄR i dag...

Det här inlägget blir ett sådant inlägg som bara flyter på som en rulltrappa i smedjan.... Jag vill inte stanna å tänka efter helt enkelt...

*Enzym: Biologisk katalysator*

Sitter på skolan just nu, har varit här sen 7 i morse, börjar bli en vana för mig att stiga upp tidigt nu, känns faktiskt bra, men samtidigt väldigt väldigt segt!
Ska skriva prov kl. 1. Hur det kommer gå? Tja... det vet jag först efteråt. Tror det kommer vara den svåraste delen av NK´n nu... mycket kemi å molekyler å protoner å kvarkar... Kvarka... Det är ju en hästsjukdom... kan de ha något gemensamt? hmmmm... vårt att kolla upp...

*Dipol: En molekyl med ojämn laddningsfördelning. Har plus- och minuspoler och kan därför betraktas som en elektrisk dipol ex. vatten och etanol*

I onsdags fick jag en ny bil av Jonas! "wieee" eller först fick jag den av pappa, sen av Jonas.... men mest av allt ska jag väl tacka Yvonne på banken som är så snäll mot oss!! Men ne... jag tror jag tackar pappa mest den här gången, han uppsakattar nog det... så tack pappa...tack... :-)

*Karbonatjon*

Audi avant A6 -97 å den är GRÖÖÖÖN! :-) Jag tycker om grönt... påminner mig om skogen, jag tycker om skogen.... Längtar tills det blir sommar!!!! GUDSÅINIHELLSKOTTASFÖRBANNAT vad jag längtar!

*Nitratjon*

I kväll ska vi fara till Umeå med min nya fina bil! Min underbaraste kompis Jonas fyller år i dag! HELA 23 år!!! Crazy vad vi börjar bli gamla! Ska bli riktigt kul att fara iväg på äventyr, och till min "barndomsstad" dessutom :-)

*Sulfatjon* 

Hujja, min hjärna är täckt med snor!!! Eller så är det bara en slags gegga där inne som fått för sig att rinna ut genom min näsa... Men det skulle nog inte vara så nyttigt för mig....

*Amoniumjon*

Jaja, nu har jag tråkat färdigt... har prov om ca 50 min, ska trycka in den sista informationen i min hjärna så får vi se hur det går... om nu inte det rinner ut genom min näsa... men då får vi hoppas att det landar på pappret... snorpapper...

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0