en vecka....

En vecka har gått och jag är fortfarande inte frisk..... Vet inte om det blir värre eller om det blir bättre.... Skulle väl säga att det håller sig kvar i olika skepnader.... :-(

Men men... Jag överlever, men i förebyggande syfte så har jag faktiskt hunnit med att ringa till mami å papi och sagt att jag älskar dom :-) 
Pappas svar: "Håll dig borta härifrån"
Mammas svar (när jag sa att jag hade alla symptom på svininfluensan förutom andnöd): "Ring igen när du börjar få andnöd"

*buhu* Inte ens mina föräldrar vill veta av mig!! :-( Men som tur är har jag min underbara sambo som stryker mig på håret. Han är faktiskt oxå sjuk, har varit hemma nu två dagar. Så vi sympatiar med varandra :-)

Men Jonas blev frisk(are) i går, spec. när han fick sig en ny tattuering :-) Lite avis blev jag på han.. men nu har vi ju lika många, och är han glad så är jag glad :-D

 (inte riktigt klar här, men man ser ju vad det är iaf :-D)

Men men... nu ska jag fara till jobbet, eller först ut med hundarna i regnet. Har ju blivit nästan kul att fara till jobbet. Har ju börjat typ låtsas som att det är min affär :-D *mohahahhahaha* Man blir lite knasig när man är instängd i en liten butik i 6 timmar om dagen :-) Men jag längtar tills våran leverans kommer!! MYCKET roligt nytt!!! :-D

Nöff å Ciao

Dagens citat:  När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.

Kommentarer
Postat av: Lena

Om du vill kan du alltid köpa affären och bestämma alldeles själv./ Lena

2009-09-18 @ 21:06:01
URL: http://pearlshop.se
Postat av: anna

Men hallå, om du är sjuk med svinis så skall ju absolut inte gå till jobbet. Krya på dig.

2009-11-27 @ 15:53:56
URL: http://annasohana.wordpress.com
Postat av: Sofia

Tack! Det tar jag som en komplimang :)

Det har jag faktiskt hört en massa gånger förut men själv har jag tyvärr aldrig sett någon likhet alls! :P

2010-04-04 @ 18:08:07
URL: http://www.cageman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0